laupäev, 23. jaanuar 2010

Fotojaht: Alt üles

Kui vanad puud kipuvad sammalduma, siis paistab, et vanad ehitised kipuvad metsastuma. Selles pargis jalutades ning antud ehitisest möödudes olen juba mitmeid aastaid imetlenud nende taimede visadust, mis kasvavad laus kiviselt pinnalt. Elutahe on see võlusõna ilmselt :)


Eks igal asjal ole ikka kaks otsa ja suunda – kes alt üles, kes ülevalt alla...


Palun tantsule!


Teised ülespoole kiikajad leiab siit

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Üksik müürililleke :)

tegelinski ütles ...

Just samasse jäi ka minu mõte kinni... oksaraag müüril, selline abita, aga samal ajal visa. Ilus :)

YksikHunt ütles ...

Müürililled väljapool akent. Kuid kas sellise ilusa akna taha ka mõni vangistatud printsess on pandud?

Ti:a ütles ...

huvitav kui suureks nad kasvaks kui neil lastaks kasvada. visaduse eeskujud need müüripuud.

A.I.V.O. ütles ...

Nüüd ma tean, miks muinaslugudes, mis vestsid torniheidetud printsessidest, peeti lohesid. Nende ülesanne oli torni väliskülje eest hoolt kanda. :D

Anonüümne ütles ...

See kaunis must-valge maailm!

Köögikata ütles ...

Mul tuli selle peale meelde, kuidas ma ülemöödunud suvel Londonis ahhetasin, kui meie poputatud aiaõrnukesed buddleiad seal niimoodi umbrohuna müüripragudes kasvasid...
See esimene pilt viib tõesti mõtted ka akna taga ootavale printsessile.

Larko ütles ...

Looduses juhtub igasugu imelikke asju. Neid pildile jäädvustada aga nõuab erakordset tähelepanelikust.

Annika ütles ...

mõnusalt talvised pildid :)