laupäev, 9. jaanuar 2010

Fotojaht: Amet ei riku meest...

... küll aga võib seda teha vaataja rikutud fantaasia. Ehk tegemist siis pesuehtsa mustikakorjamisega, riietatult ja puha.


Meest ei riku, aga väsitab ikka.


Ning mõne ametiga peab harjuma juba maast-madalast... eks harjutamine pidavat ju meistriks tegema :).


Vaata ka teisi põnevaid ameteid

10 kommentaari:

Udo ütles ...

Õige. On rikutud tõesti.

Köögikata ütles ...

Esimest ma parem ei kommenteerigi ;)
Aga see matkamise töö on väikestele meestele tõesti mõnusalt väsitav olnud. Muhedakesed.

vx ütles ...

Ma ei hakka ka esimest pilti kommenteerima igaks juhuks :P
Aga väsinud väikemees suure mehe kukil on küll väga vahva - hoiab kõrvadest kinni ja tunneb end mugavalt :D

Anonüümne ütles ...

K.. ruttu, karu tuleb..

Annika ütles ...

Olen alles beebi aga juba käisin kanuumatkal :). Meenub aeg kui mu õde pisike oli ja ema-isa kanuu keskel magas ja mina vanaonuga teises kanuus jõge mõõtsime. Tuul oli nii tugev niitude vahel, et sõitsime paremalt vasalule ja siis vasakult paremale. 22 km Pärnujõe lisajõgi oli meile 44. Olin lõpus õelnud, et see on hullem kui rohimine :D

Anonüümne ütles ...

... metsas müttajad mehed :)

Anonüümne ütles ...

Ääste mehised lood siin! Erili kui vaadata loomingulist lähenemist mustikakorjamisele.. :) :)

Oudekki ütles ...

Mustikakorjaja on hea kompa ja hea sisu. Tore leid! Naeratuse tõi suule kohe.

A.I.V.O. ütles ...

Esimene mõte, mis mulle pähe torkas mustikakorjajast - sääsedoonor :D
Ega ülejäänd pildid alla jäänd. ;)

Larko ütles ...

Marjalise puhul arvasin spontaanselt, et oleks tegemist hädaolukorra lahendamisega. Olnuks ju vajalik töö seegi :-P